Deze website is niet geoptimaliseerd voor gebruik in Internet Explorer (IE)
Om van start te gaan met het Gezondheidsprogramma SportCity heb je een mail ontvangen van SportCity met daarin jouw lidnummer. Activeer je lidnummer via de app van SportCity; daarmee kun je naar de sportscholen van SportCity en/of thuis gebruikmaken van de workouts en oefeningen in de app. Je bent dus niet automatisch lid. In de mail van SportCity staat meer uitleg over het activeren van je lidnummer in de app van SportCity om van start te gaan.
• Ik heb geen smartphone. Kan ik wel naar SportCity om te sporten?
Jazeker. Meld je bij binnenkomst in de sportschool aan de balie. Een medewerker van SportCity checkt je dan in.
• Ik ben net in dienst maar heb nog geen lidnummer ontvangen. Wanneer ontvang ik dit?
Elke eerste week van de maand worden alle nieuwe collega’s doorgegeven aan SportCity en wordt het lidnummer naar je verstuurd. Ben je bijvoorbeeld halverwege de maand in dienst gekomen? Dan ontvang je je lidnummer in de eerste week van de volgende maand.
• Ik heb geen mail met lidnummer van Sportcity ontvangen. Wat moet ik doen?
Controleer je spam inbox. Heb je echt geen mail ontvangen van SportCity (noreply@sportcity.nl)? Neem dan contact op met de helpdesk van SportCity via 06 184 906 31. De telefonische helpdesk van SportCity is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 uur en 17.00 uur. Of via de sportschool zelf. Die gegevens vind je op www.sportcity.nl/clubs.
Neem contact op met een club bij jou in de buurt (gegevens zijn te vinden op sportcity.nl/clubs) of bel naar 06 184 906 31. De telefonische helpdesk van SportCity is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 uur en 17.00 uur.
De meestgestelde vragen beantwoorden we hier.